fredag 5. juli 2013

"Feels like you're drowning but you've still got breath, and we've been trying to lay this ghost to rest, oh, but there ain't no getting out of this mess..." (The Script)


1. HTML-faenskapet på Blogger... jeg forstår ingenting. Diamanthjerte finnes fortsatt, så jeg har fiksa litt på designet og slikt, ettersom det er 500 ganger mer forståelig. Likevel føler jeg meg "forpliktet" til å fortsette her på svartblekk, hater bare at det er så jævla usosialt her.
2. Selv om jeg har vært klar over det i mange måneder, var det likevel surrealistisk å vite at favorittbandet mitt, guttene mine, var i Norge uten at jeg var sammen med dem. Selv om jeg er sterkt imot dødsstraff, burde angst blitt henrettet for lenge siden. 
3. Alle blir "in a relationship" for tiden, faen!!!!!!!!!!!! Caroline does not approve!!!
4. Siden alle på Facebook gneldrer om at de har kommet inn på skoler til høsten, måtte jo jeg, med tungt hjerte, sjekke det samme. Jeg kom inn på samme skolen, samme linja, 2. året. Suicide for the win.
5. Farfar hadde bursdag i går. Hele familien fikk låne et stort rom på sykehjemmet hvor vi "feiret" i noen timer. Jeg satt der bare, for det meste, selvsagt ikke i partyhumør. Men det var likevel ganske fint. Lenge siden jeg har sett ham...
6. Er overbevist om at jeg har en eller annen fysisk/kronisk sykdom. Hva som helst. SÅ lei av å hele tiden føle meg så dårlig. Depresjon og annen psykisk "sykdom" viser seg jo også fysisk, men nå begynner jeg virkelig å lure. Er det virkelig dette som er livet, liksom? Is this it?
7. Kaninen min! Hvordan skulle det ha gått uten henne sammen med meg gjennom dagene? 
8. Har ekstreme og syke mareritt/drømmer. Non est intelléctus.
9. Anbefaler alle mennesker med sofa, å støvsuge godt og lenge bakom/nedi ryggen og "setene". Utrolig hva man kan finne. :|| 
10. Blæ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar