tirsdag 11. juni 2013

murstein

And as I watch you disappear into my head /
well, there's a man who's tellin' me I might be dead /
so I'll waste my time and I'll burn my mind...
-TPR
City perspective

9. juni, kl. 23:11: Ligger i senga med musikk på ørene og De gales hus i hendene, naken oventil og med blomster i vinduskarmen. Notatboken min er gul i dag, jeg har dagbøker i alle slags farger, og pennen min er blå og utenlandsk. Jeg er ikke trøtt, jeg er så langt fra død som man kan være. Håndskriften min er så ulik seg selv om den noen gang har vært, men jeg tenker at dette kanskje er den ekte. Kanskje er dette sannheten. Kanskje er det dette som er livet. Må være våken i hele natt, passe på så dette, denne godheten, ikke forlater meg.

10. juni, kl. 19:09: Den forlot meg så altfor kjapt, kanskje så jeg ikke skulle lengte for mye, ikke kjenne til det. Jeg var forlatt så fort jeg slo opp øynene i morges. Jeg skulle ha valgt annerledes. Vissheten er alltid verst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar