mandag 10. juni 2013

"Jeg forstår, sa mannen, han skjønte ingenting." (Svensk ordtak)

Trappene er ikke så altfor tunge å gå når jeg tenker på noe annet. Folka er ikke ille selv om jeg ikke passer inn med dem - det de roper til hverandre og ler av får meg faktisk til å fnise noen ganger. Og det er klart at glade kaniner er det fineste i hele universet, men jeg har aldri hatt noe imot hunder heller. Det er sommer nå - om jeg er kald på hendene så er det likevel sommer. Og sånn er det.



(men det er klart at jeg sliter)(det er klart at jeg ikke har noen voldsom livslyst)(det er klart at jeg ikke smiler når det ikke er andre tilstede)(det er klart at jeg mista gnisten for lenge siden)(ja da, det er klart det)



2 kommentarer:

  1. Vonar du finn att geisten om ikkje so lenge, og at sommaren trengjer inn og reparerer det som treng det.

    SvarSlett