torsdag 13. juni 2013

"hide my head, I wanna drown my sorrow / no tomorrow / no tomorrow." (Tears For Fears)

Dere kommer aldri til å skjønne hvor ensomt det er. Hvordan én måned har tyngden til fem. Jeg føler meg som et jævla blylodd hele tiden. Noen burde bare kaste meg ut i havet. Det kan da ikke være noen vei å gå for meg, kan da ikke være mulig for meg å reise meg noengang. Selfølgelig har jeg skyldfølelse, men det er livet mitt det er snakk om, det er på utstilling så alle ser det. Jeg ser livet mitt gå forbi, men jeg orker ikke mer, så jeg håper det kommer seg i mål fortest mulig. Og mange tenker at jeg roper ulv, ulv, men når skal jeg ellers rope? Det er da ikke så mange som kan høre meg heller, og det er ikke deres feil. Det er greit. Hvis det ikke finnes dårlig, finnes det heller ikke noe bra. Jeg håper dere verdsetter det. Kanskje gjør jeg også det en dag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar