torsdag 23. mai 2013

gott och blandat

Notat fra engelsktimene med Gerry Miller

I know someone who

- enjoys writing
- is empathic
- reads a lot
- is stubborn
- longs for freedom

And that someone is ME!



Jeg drømmer så mye for tiden. Om meg selv, for det meste. Problemer. Håpløshet. Og så våkner jeg, og en ny dag har begynt, en jeg ikke har noe annet valg enn å være med på. Skolen kjeder livet av meg, og det er egentlig ikke vits å være her lenger, for vi lærer ingenting. I skrivende stund er det 11 av 28 elever i klasserommet, ingen lærer og en masse sløvhet. Jeg skal reise bort i helgen (selfølgelig sammen med kaninen, og i går så jeg en dokumentar på FEM om en jente som lignet sånn på meg og kaninen min). Jeg rager på elektro-butikk-greia vi har her, fordi de tydeligvis ikke har én fuckings mp4-spiller på lager (som sagt har iPoden min vært sammen med meg i 5 år, og han begynner å bli sliten, noe jeg skjønner godt) og jeg vil ikke ha ny iPod, men heller Sony. 

å så rebelsk eh hehe hehe præikæs


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar