fredag 7. juni 2013

well, some nights I wish that this all would end, 'cause I could use some friends for a change


Gå litt lenger opp, gå litt lenger ut. Pust med meg. Tror du ikke det er varmt i vannet? Tror du det er kaldt? "Ja, blodårene får liksom iskrystaller i seg, jeg hører raslingen innenfra." Blåmerket på kneet er vakkert og jeg lurer på hvordan det ser ut bak fasaden, om det er ensomt. Hvalene kaller, men de er så langt borte at jeg ikke hører dem. Jeg vandrer alene inn og alene ut av butikker, ser trist på politiet og heimevernet som står med ryggen til. Snur meg bort, ser ut vinduet. Mennene i musikkforretningen smiler til meg, og det er rolig når jeg står ved fengselet. Jeg går i skogen, sjangler litt, mister balansen. Men jeg legger øyenskyggen i morgen også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar