mandag 3. juni 2013

(jeg sier mamma og pappa, mamma sier mor og far, pappa sier muttern og fattern.)

fredag 31. mai: våkner til mai som snart blir til juni / går i gangene på skolen / fyller kaldt vann fra automaten på flaska / kaster frisbee i gymmen / tekster fra benken / får sol på vristene / skjærer opp epler i biter / roper til klassekamerater at det er varmt, selv om jeg ikke snakker med dem ellers / skriver funksjoner - kruseduller over dem etterpå / sovner på badegulvet / småjogger for å nå bussen / drømmer om dyr / repeat

til og med rosene visner, men at de reiser seg igjen, det kan du være sikker på.

mandag 3. juni: jeg vet ikke helt hva jeg skal med dette, disse tinga jeg ikke forstår noe av, vet ikke hva jeg skal med det når jeg ikke kan bli veterinær uten matematikken og kjemien og fysikken uansett, hvorfor er jeg her når det ikke skjer noe og det ikke er flere skriftlige prøver. holder på å slette alle etikettene mine - sorry for det, ble bare så lei av dem. herregud hva skjer a

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar