mandag 15. april 2013

pills and some rum with her / took me on the balcony, telling me to jump with her

i natt lå jeg og hørte musikk i 45 minutter og jeg trodde jeg så sjeler i rommet (jeg var ikke høy, men jeg så det likevel, og jeg så sølv som ikke var der, og jeg er ikke kokosnøtt, men jeg så en slags skikkelse også, selv om det bare var skapet mitt). det dalte ideer ned i hodet mitt (en av dem døpte jeg "random mesterverk ála caroline) og i dag dro jeg ikke på skolen. jeg var hjemme og sov litt og så dr. phil og dyppet oreo i melk og så en utrolig fin film som heter "vincent vil ha(v)" på norsk (tysk: "vincent will meer"). jeg har sunget så det ljomet i rommet og feilet på de litt for høye notene, jeg har lest bok og lest gjennom hele svartblekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar