lørdag 13. april 2013

----en dag blir jeg kanskje til en sommerfugl---

  1. Hadde engelsktentamen i går og tror det gikk bra, men denne sjelen her KAN jo ikke å skrive sakprosa! Fikk avsluttet med et sitat da, hihi.
  2. Jeg tilbrakte gårskvelden i kirken der det var en slags konsert med folk på min alder og et voksenkor. Så masse flinke folk! En jente på 11 år sang "Gabriellas song" helt rent og teknisk godt - jeg bare satt der. 
  3. (Pardon me nå, hvis dere synes jeg er for direkte. Feel free til å bla forbi.) Jeg har alltid vært veldig heldig i forhold til mange andre med tanke på neseblod; om jeg har hatt det har det vært SVÆRT lite og fort borte. MEN, for under fem minutter siden skjedde det sykeste i manns minne (nesten det, ja!!! faktisk!!!); det begynte plutselig å blø, og ikke bare litt, det fosset omtrent. Bøyde meg over doen - det bare rant og dryppet og rant og det var syke tilstander. Mhm. Holy cow.
  4. Litt redd for at jeg har blitt forkjølet. Forkjølelser i min kropp skaper rennende øyne, rennende nese, tett nese som kveler meg i søvne, hals som et rivjern, slim meg her og slim meg der, og helvete på jord. Nok om det. 
  5. Om fem dager blir jeg 17 år. Hjællp. 
  6.  Det begynner FAKTISK å bli vår ute. How many centuries have passed?
  7. La meg klokka 11 eller noe i går kveld, da hodet mitt holdt på å slå meg i bakken. Sov så i hele 11 timer (det hække jæg jort sidn jæg var ong he-he!!!).
  8. (en av de aller beste scenene i tvd hittil etter min mening...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar