lørdag 9. februar 2013

Ships are launching from my chest / Some have names but most do not

Radical Face

Indie (på en lørdag foremiddag) som får bena mine til å flette seg, hårene mine til å reise seg og hjertet mitt til å fryde seg. Nyutskiftede vinduer ved frisøren nede i gata, som får meg til å tenke på forfatterspirer i Paris. Små kaningjesp og store perler i ørene. Biler som kjører forsiktig og barn som løper bortover snølagte landskap.

Til tross for at jeg er like ustabil som havet, og til tross for at jeg noen dager har lyst til å avslutte alt, er livet veldig bra akkurat nå, på en merkelig, skrudd og herlig måte. Jeg føler meg motivert til å prøve å få gode karakterer, en følelse jeg aldri har hatt, men mest av alt er jeg motivert til å LEVE, og være glad. Jeg er inspirert. Vandrelysten. Og uredd, fordi jeg - akkurat nå - bare bryr meg om de riktige tingene.

Det går an at det er sommer i februar, i Norge også.

2 kommentarer: