tirsdag 1. januar 2013

føler meg sliten, orker ikke store bokstaver.
(vet ikke hvorfor jeg ler av dette)

nyttårsaften: kjole (virkelig vakkert arvegods), middag, gaga by gaultier, kongens nyttårstale, american music awards, the graham norton show, konserten til di derre (jo nesbø), elling<3. jeg bannet over fyrverkeriet fordi jeg mener folk skal(MÅ) vente til klokken 24 - men så kom jeg på at de feirer året som har gått, og kanskje ikke det som kommer? og jeg syntes dette var 1. skremmende og 2. logisk og 3. ulogisk. jeg og mamma satt og så på fyrverkeriet sånn serr i en halv time, men tiden gikk egentlig fort, så bare whaaat.

nå er jeg sulten også

PS. har hengt opp 2013-kalenderen min fra Inverness<3 og gått tur i regnet/snøfallet og ja jeg hadde utstyr på og alt mulig og besøkte bror.

har jeg magiske krefter, tror dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar