lørdag 4. mai 2013

things look so bad everywhere / in this whole world, what's fair? / we walk blind and we try to see / falling behind in what could be


[sto opp - ordnet meg - dro til senterne - kjøpte mer enn mye - sa til meg selv at jeg ikke trengte å  fortelle dere om shoppingen min men gjorde det likevel - spiste middag på kafé - dro hjem - leste hele ''evig søndag'' i løpet av ca. tre timer - spiste taco - oppdaget at broren min røyket / innbilte meg det - laddet ipoden - sang musikk av sopransangere men med tidvis håpløs falsett fordi jeg er alt - ryddet - hadde det bra (jeg følte meg endelig fri, og jeg har livet i hånden min)]


 og dagene går bare forbi meg i korridoren,
flyr avsted over meg som skyene.
jeg trekker dyna oppunder haka
og ser en ny dag passere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar