fredag 17. mai 2013

"Husk at all skjønnhet på jord bor i de evige ord: Jeg elsker deg." (Bjørnstjerne Bjørnson)


I dag har jeg spurt bror1 om han "jobber med saken"; prøver å gjøre meg til tante, har sex, samleie, du skjønner, ja. Tatt bilder. Nesten mistet ''parykken''; sveisen, frisyren, håret, manken, fordi kaninen vil bygge reir av det (stakkar babyen min tror hun skal få babyer). Hatt på meg bikini, men ikke faen om solen kom slik tv'n sa. Trent styrke (i 5 minutter, hehehehe, fått skikkelige muskler assa), og snart skal jeg lage middag. Og i går hadde jeg første møte med den nye behandleren min. Hun var a to the mazing.

Gratulerer med dagen, alle sammen. Norge, jeg elsker deg. 

Edit: Solen kom frem til slutt, og det var over 20 grader i skyggen. Herlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar