torsdag 4. april 2013

putting my defenses up


hva skal jeg gjøre med livet mitt da? jeg klarer ikke å skrive lenger jo. jeg dropper skolearbeid, nekter å gjøre presentasjoner, faller i bakken med høye hæler, ligger på sofaen, ligger i senga, leser "menn som hater kvinner" og "vingetyven", snakker, sukker høyt i klasserommet... i går var det skidag og da stakk jeg og verdens beste bestis av i fjellet/skogen/marka og spiste og sov og hørte på musikk og hadde latterkrampe og bannet før vi dro med bussen nesten seks timer senere. en rød bil fullstappet med andre- eller tredje-klassinger køddet litt med oss, men det var ingen som merket at vi hadde vært borte. men fuck dem as. i går var jeg også på tannlegen, og på veien hjem besøkte jeg og pappa farmor på sykehuset. hva har dere gjort i det siste a?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar