mandag 29. april 2013

loaded & alone

Jeg har pleid å prøve å tyde drømmene mine siden etter 9. klasse via denne siden. Jeg tror ikke på ALT jeg leser (jeg er kanskje ikke intelligent, men jeg er langt ifra dum!), men jeg synes det er veldig interessant, og håper vel på at en del stemmer, for at saker og ting skal gi mer mening.

28.-29. april:

Ellers har jeg hatt mattetentamen i dag, og fikk derfor lov til å dra hjem kl. 12. Den gikk 80 % strålende (muligens/trolig bare i min fantasi) og så 20 % ræva. Før jeg løp avgårde måtte selfølgelig han ene mattelæreren ydmyke meg litt, og, I swear, måten han oppfører seg på gjør at jeg seriøst får kjempe lyst til å skyte han av og til. Sorry az, men sånn har det altså blitt her i verden. Har planer om å ikke gjøre en dritt denne uka her, så det er koselig. Forresten, på lørdag fikk jeg geniale ideer og ommøblerte derfor rommet mitt. Det er ÅH så mye bedre og ÅH som i et eventyr. 

tschüss hoes and bros

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar