lørdag 6. april 2013

fuglekvitter

Mellomnavnet mitt burde vært Effektiv, for i dag har jeg både vært hos frisøren og klippet håret, lest ett (eller to?) kapitler, OG vasket badet mitt. Jeg skal dessuten nå straks fortsette med å rense kaninburet og så rydde rpå rommet mitt. Og i går tok jeg ut alle klærne mine, bretta de sammen, og la dem på plass. Yep! 

Har kommet frem til at jeg gir fint faen i en del ting, og at jeg er fornøyd med det. Jeg ser litt dopa ut, men jeg ... trives. Kanskje ikke det, men jeg har nå som mål å LEVE. 


Av og til må vi bare røske opp røtter, riste bort et par hjerneceller og tryne. Av og til må vi gråte. Av og til må vi ha det vondt. 

Av og til blir vi overrasket, og av og til på en positiv måte. 

hade jeg skal danse nå og spise middag og selfølgelig fortsette med det jeg sa jeg skulle gjøre nå nettopp for jeg er på mission eller quest hihi vi ses

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar