tirsdag 30. april 2013

læreren som alltid stirrer på meg til det stikker i ryggen min han tror jeg har store problemer og det har jeg jo men det har vi alle og jeg har kanskje slitne øyne men jeg har ikke røykt noe og alle folka som er sure og svarer grettent når jeg spør dem om noe og alle andre som ser tomt ut i luften som om jeg ikke finnes kanskje jeg ikke gjør det kanskje jeg bare er et gammelt minne eller en glemt idè

prøver jeg ikke leser til skrivedager med rumlende mage knirkende stoler papir som lukter som urinen til hannkaniner og arkitekturen eller hva faen jeg skal kalle det som er så stygg at det gjør vondt i sjela og notene jeg ikke klarer å skille fra hverandre men bare tipper meg fram på fordi jeg er en musikalsk bitch

luft i lungene men ikke glede i hjertet

jeg gir vel faen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar