mandag 11. mars 2013

Vi'kje våkne opp mer

Kjære deg. Vi har vært gjennom mye sammen, vi to. Du var her når jeg var lykkelig, og du var her når livet var på det mørkeste. Gjennom liv og død, glede og sorg, inspirasjon og skrivesperre har jeg og du vært nesten uadskillige. Jeg vet du er sliten nå. Du har levd et langt liv. Du har alltid jobbet og gjort ditt ytterste for andre. Du har vært surfebrettet mitt på steder over hele verden, og du har aldri gitt opp håpet om gode bølger. Du har gitt meg opplevelser for livet; gjort at jeg har møtt mennesker jeg ikke ville møtt ellers, som har fått hver sine plasser i hjertet mitt; du har latt meg skape et liv for meg selv. Jeg er takknemlig, og jeg skal aldri glemme deg.

i Carolines selskap
2008 - 2013

Jeg tror nemlig det er tid for å kjøpe ny laptop. Vet ikke hvilke penger jeg skal bruke, ettersom jeg har 0,00 i inntekt, men jeg har bursdag om én måned, og så har jeg jo sikkert litt penger i banken (selv om jeg synes de pengene burde spares til bil/bolig/utdanning eller noe).

Som det geniet jeg er har jeg forresten slettet lyddriverne(?) på PC'n. Og ikke faen om jeg får fikset det, selv om jeg har sittet i timevis.

Når det er sagt - jeg vet ikke helt hvordan det går for tiden. Det kan best oppsummeres slik:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar