lørdag 30. mars 2013

Ting jeg aldri gjør, selv om det kribler i hele kroppen etter å gjøre det: * Holde en fin en i hånda selv om det kjennes ut som om det er elektrisitet der og at man nesten må slutte. * Sette meg på en buss som kjører i mer enn en time, og bare leve litt. * Snike med meg alkohol ut ifra en butikk (i teorien klarer jeg det - ganske sikker på at det ikke går i praksis, faen). * Sove i kirkegården. * Skrive brev til lokalavisen fra Australia. * Hjelpe et kull med kaninunger med å vokse opp og bli trygge og sterke. * Sove i skogen og ha med fuglekikkerboken. * Sette meg på toppen av en bygning og dingle med beina. * Klemme politimannen. * Tagge på en vegg (dere kan godt sende meg bokser med spraymaling). * Kaste stein gjennom vinduer på et offentlig bygg som ingen bruker lenger. * Be lærerne om å la meg være i fred, eventuelt å dra til helvete. * Røyke hasj eller noe, bare for å kjenne hvordan det føles. * Se om det er mulig (for meg) å svømme over fjorden, selv om pappa ville drept meg. * Røyke sigaretter og se om folk merker noe. * Hacke meg inn på noe spennende (mangler kunnskap/evner). *

bilder fra 2011 og 2009


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar