mandag 18. februar 2013

SIDEN SIST

* Skrivesperre. Jævla skrivesperre. Når jeg tenker, tenker jeg i ord og skrift og de fire fortellermåtene, og når man ikke klarer å tenke ordentlig... Det er ikke noe særlig. Men jeg fant ut at det var greit, uansett hvor frustrerende, så var det OK. For av og til trenger man bare en pause.
* Vinterferie!!!
* Jeg fastet fra sent i går kveld til halv ti-, ti-tiden i dag, fordi jeg hadde legetime. Fikk først fjernet en føflekk, og så gikk jeg for å ta blodprøver. Han fine bare, "nå kommer et lite stikk," og jeg bare "ææææææo!" på innsiden. Det kom NULL blod fra den armen, og han måtte derfor ta ut igjen nålen og stikke den inn i venstrearmen også. "Da kommer det et lite stikk." Plutselig hører jeg en sterk stråle mot det der glasset de har, og han bare, "oi, her var det mer blod! :O :O :O" og måtte slakke den greia som strammer på overarmen. Jeg bare læl ;) ;) ;) og han bare går det bra? :/ og jeg bare u bet ;););)

* Jeg kjørte sånn, jeg vet ikke, 3 mil i går eller noe. Føltes bra. Trening gjør mester.
* I går besøkte jeg farmor og farfar, som har verdens beste katt, og hun har vært en av mine nærmeste venner så lenge jeg kan huske. Hun er hvertfall 13 menneskeår om ikke jeg tar helt feil, kanskje mer, og da sier det seg selv at hun betyr masse for meg ❤
* Disse flyr inn ørene mine for tiden:
1. (denne får meg til å fundere på livet, og får hjertet til å slå på en annen måte enn ellers)

2. (denne får meg til å huske på at jeg faktisk ER fri)
3. (og til slutt, en sang som får meg til å tenke på våren og sommeren og alt imellom)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar