lørdag 2. februar 2013

2. feb. kl. 13:05

Jeg er dum. Jeg er dum fordi jeg sletter tolv All Time Low-sanger fra 8. klasse selv om de assosieres med gode minner, og dum fordi jeg åpner vinduet uten å ha på meg klær. Jeg er ikke pen, for jeg smiler for lite. Jeg er talentløs, for jeg ser ikke forskjell på notene i musikkbøkene mine, og fordi av og til så tenker jeg feil når jeg løser matteleksene. Jeg er mindreverdig, fordi jeg ikke tør å rope i gangene på skolen. Jeg prøver å smile til speilet, mens hånda rister etter å knuse det. Jeg gjentar positive mantra, men jeg vil egentlig brenne lappen det står på. Jeg vil spikre øredobber i veggen og klippe hull i gardinene.

Jeg er en løve i bur. Vil kjenne vinden i manken min. Jeg ba om å få komme ut, bare litt, for en stund. Men det gikk ikke sånn.


Och vi kommer inte längre
Vi är tillbaks på noll
Men ingen kommer sörja
Vi har spelat ut vår roll
Vi glömmer hela skiten
Det betyder ingenting
Vi skulle kommit längre
Men räckte inte till

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar