søndag 13. januar 2013

noen vil spole bakover; jeg vil spille fremover i kanonfart, stoppe, puste og trykke play

Jeg vil bli ferdig med de skumle tingene i livet; bli voksen og fri. De sier at ungdomstiden er den beste tiden, at voksenlivet ikke er noe særlig, men jeg sier at de er psykopater hele gjengen. Jeg lengter etter fremtiden min. Håper og tror at jeg har en fremtid; det er mer enn jeg kan si at jeg gjorde før.

Jeg skal bli sosionom, skaffe meg katt og leilighet og male mine egne bilder til å ha på veggene. Jeg skal ha piano i stua og kikkehull i ytterdøren. Jeg skal så planter på verandaen og ha et lite feriehus i utlandet. Jeg skal strikke sokker og drikke vin og ja faen livet er jo bra og ha vintage-interiør og folk bare wæow du kan starte bibliotek jo og jeg bare hehe he-he og

vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar