tirsdag 22. januar 2013

Du vil vite hvordan det er?

Nei, du vil ikke vite hvordan det er,

for det er som et mareritt du ikke våkner fra; livsfarlig uvær når du håper på sol; knust glass og visne blomster. Det er mat uten næring; å drikke, men fortsatt være tørst. Det er mørke huler og ensomme daler. Det er alle 4 elementene på en gang, som du går glipp av. Det er unnskyldninger; å miste og å gi slipp. Folk snakker et språk du ikke skjønner, og dyrene, de snakker også, ikke til deg, bare om deg. Sløyfene er begravd og gledesmotoren ble ødelagt. Det er som lim, floker og evig vinter. Og til slutt - ingenting.

(I går vurderte jeg å hoppe ombord i en lastebåt som blindpassasjer. Den var ved havna. Lurer på hvor jeg hadde havnet hen. I følge mine beregninger ville jeg antakeligvis havnet i enten Tyskland/Central-Europa hvis du verstehst,  De britiske øyer, Danmark eller Nord-Amerika. Lol, da måtte de ha betalt mye toll for meg ass. Skikkelig vare osv.)

27.09.12

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar