torsdag 27. desember 2012

i dag har jeg

~ sett to episoder til av NAV
~ snakket med Snufsi om fuglene og vinteren
~ lurt mamma. Hun sa "Caroline, fatet ditt", jeg sa "etterpå", og så snek jeg meg ned trappen. Hendelsen inntraff for ganske nøyaktig fem minutter siden, og jeg er nå på rommet mitt. Her er det lunt og godt og jeg er spion i verdensklasse.
~ innsett at hendene og armene mine er altfor lange
~ igjen minnet meg selv på å bytte tannbørste (fortsatt ikke skjedd)
~ krydret torsk med pepper og fiskekrydder fordi jeg ikke liker torsk, men det må ned
~ hatt på meg gul blondetopp og grå Rocky Balboa-T-skjorte
~ sett en helsprø dokumentar om å leve i sekt. Helsprø. Skumle greier.
~ og tenkt på sitater og eventyr og andre fine ting som fregner og hvordan luften lukter en augustmorgen. Soon...

(den nakne sannheten. med klær, da.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar